poniedziałek, 2 grudnia 2019

9. Rozpisana dieta i mało ćwiczeń

3.12.19
8:14
Mam rozpisaną dietę przez dietetyka na 3 miesiące.
Dzisiaj zaczynam 4 dzień.
Najtrudniej jest mi to wszystko samej ugotować, ale mam nadzieję, że z czasem będzie mi to zajmować coraz mniej czasu.
Mam rozpisaną dietę na ok. 1780-1810 kcal + ćwiczenia. Martwią mnie te ćwiczenia, bo np. przedwczoraj miałam tylko 22 minuty ćwiczeń, wczoraj już 45, ale dopiero przed świętami wskakuje mi ponad 60 min ćwiczeń. I sama dorzucam jeszcze z 30 min-1h hula-hop.
 Generalnie po pierwszym dniu i zjedzeniu wszystkich posiłków czułam się strasznie przejedzona i teraz rezygnuje z jednego posiłku, a w to miejsce ewentualnie wrzucam kawę z mlekiem lub jabłko. Bo tego jest tam bardzo mało.
Generalnie nie wiem jak tutaj o tym pisać za bardzo, bo prawa autorskie mi na to nie pozwalają, dlatego posty będą pojawiać się rzadko.
 Na razie się nie warzę, ale widzę, że brzuch mam płaski.
 Oby tylko po pracy było dobrze.
 Tyle ode mnie, trzymajcie się i lecę Was poodwiedzać.

4 komentarze:

  1. Ogólnie dietetyk powinien się dostosować do twoich preferencji i trybu życia. To bardziej ty dyktujesz zasady, a nie on, choć może to się wydawać absurdalne. Ale jeśli dieta Ci pasuje, to spoko :) w sumie 22minuty ćwiczeń to mega mało, ledwo co zaczniesz to już musisz kończyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pisać dokładanie to samo. Ja nigdy nie byłam na takiej diecie, ale mój brat jest sportowcem i stosuje się do diety od dietetyka od kilku lat. Wszystko jest ustalone pod niego, tylko rzeczy, które lubi itd. Nawet przyprawy ma wyważone xd

      Usuń
  2. Jeśli dietetyk ustalił Ci co masz jeść i w jakich porcjach nie powinnaś wyrzucać z tego meal planu żadnych posiłków.
    A o co masz na myśli z prawami autorskimi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czasem pewnie się przyzwyczaisz i przygotowywanie tych posiłków nie będzie już utrudnieniem. Powodzenia z dietą i ćwiczeniami :*

    OdpowiedzUsuń